Články závodu Krajské kolo ZVaS Karlovarský kraj

Zpět na závod Krajské kolo ZVaS Karlovarský kraj

Podrobné informace pro vedoucí

Článek Podrobné informace pro vedoucí

Jiří Kučera (Hvězdář) | Krajské kolo ZVaS Karlovarský kraj | 01.05.2018 23:02 , aktualizováno: 01.05.2018 23:09 r

Podrobné informace pro vedoucí

Příjezd

Autem: Na parkoviště v ulici Svatošská. Odtud bude umožněn vjezd do areálu Svatošky výhradně na pokyn pořadatelů. Následně po vyložení věcí se auta musí vrátit zpět na parkoviště, opět na pokyn pořadatelů. V areálu není umožněno parkování aut účastníků!

Upozorňujeme na probíhající uzavírku Doubského mostu na silnici I/20.

Veřejnou dopravou: Z centra Karlových Varů autobusem MHD č. 6 do zastávky Svatošská (nebo při příjezdu vlakem na zastávku Doubí u Karlových Varů). Odtud dále pěšky na parkoviště v ulici Svatošská, odkud bude zajištěn odvoz batohů do areálu Svatošky. Následně pěším přesunem do areálu (případně pěšky přímo od zastávky MHD po modré turistické značce).

V případě koncentrace příjezdu účastníků ve stejný čas se pokusíme zajistit posílení autobusu MHD č. 6 (není však jisté, že se to podaří).

Ostatní možnosti: Pěšky po cyklostezce lze do areálu Svatošky dojít i od skautské základny v Tašovicích (MHD č. 1 a 16 zastávka U Kapličky). Odtud však nelze zajistit odvoz batohů. Pěšky lze přijít také po cyklostezce z Lokte.

Registrace při příjezdu, zahájení

Registrace účastníků: V areálu bude od 18:00 probíhat registrace účastníků. Vedoucí hlídek zde potvrdí přihlášku hlídky do závodu v papírové podobě. Pro každého účastníka dostanou identifikační pásku, kterou všichni musí mít po celou dobu akce připevněnou na ruce.

Zahájení: Zahájení akce se uskuteční v pátek ve 20:00. Do této doby je potřeba, aby byli účastníci závodu přítomni a hlídky zaregistrovány.

Vybavení

Účastník: běžné vybavení na víkendovou výpravu s ohledem na spaní ve stanu (spacák, karimatka, náhradní oblečení, pláštěnka, hygienické potřeby, ešus, hrneček, lžíce), lahev na pití během závodu, malý batůžek (na věci a svačinu, které si ponesou během závodu), kostým ve stylu vikingů, skautský kroj, kartička zdravotní pojišťovny (stačí kopie), večeře a pití na pátek (jídlo bude zajištěno od sobotní snídaně).

Hlídka: tužky, papíry (zápisník / notýsek), KPZ, malá družinová lékárnička (není povinná).

Oddíl / středisko: stany podle počtu účastníků, družinové, oddílové či střediskové vlajky (pokud máte), oddíly vítězných hlídek předchozího ročníku putovní totem / vlajku.

Poznámky k registraci vzhledem k častým chybám či dotazům

  • v rámci oficiální registrace (přes skautis) na zavody.skaut.cz/race/detail/98 je potřeba zaregistrovat hlídky i všechny účastníky akce, tedy jak „účastníky“ (závodící děti), tak i „doprovod“ (2 osoby na každou hlídku i případné další účastníky – členy servis týmu)
  • v rámci doplňující přihlášky je potřeba vyplnit údaje o hlídce a jejím doprovodu (2 osoby) na goo.gl/forms/QmQWOO4ppiJndIhj2, a případné další osoby – členy servis týmu na goo.gl/forms/6o5psukz6zLSqSpn1
  • oboje nejpozději do 6. 5.!

Komentáře

Článek nemá žádné komentáře