Pomotané pohádky
Základní kolo pořádané jednotkou 211.01 - středisko Fr. Konáše Benešov

Základní informace

Druh kola:Základní
Kraj: Středočeský
Nadřazené kolo: Krajské kolo ZVaS
Krajské kolo pořádané jednotkou 21A - okres Praha-západ
Pořadatel: středisko Fr. Konáše Benešov
Termín: 13.4. - 14.4.2024
Místo: Konopiště, Benešov
Velitel závodu: Daniela Dolejšová (Dája) | daja@junakbenesov.cz
Hlavní rozhodčí: Tomáš Strachota (Masák) | strachota.tomas37@skaut.cz
Kontaktní telefon: 734820701
Kontaktní e-mail: daja@skaut.cz
Cílová skupina:vlčata a světlušky
Symbolický rámec:Pomotané pohádky
Povolený počet členů šestky:5-8
Uzávěrka přihlášek:2.4.2024 23:59
Přihlášené šestky / kapacita: 15 / 30 (2 nesoutěžní)
Počet postupujících
v kategorii dívčí / chlapecká:
2 / 1

Přihlásit šestku k tomuto závodu Do závodu se nelze přihlásit. Je už po termínu přihlášek.

Další informace:

Místo konání akce: Přírodní divadlo Konopiště (https://mapy.cz/s/mapodogake)

Termín konání akce: sobota a neděle 13.-14. dubna

(přespávat se bude ve vlastních stanech v Konopišti na vyhrazeném místě)

Harmonogram akce:

sobota 13. dubna

9:00 – 10:00 registrace
10:10 – 10:30 zahájení Závodu (nástup v krojích)
10:45 start Závodu
10:45 – 18:00  průběh Závodu

18:00 konec Závodu

11:00 – 18:00 doprovodné aktivity
18:30 – 19:30 večeře
20:00 – 22:00 večerní doprovodný program
22:00 – 07:00 noční klid

neděle 14. dubna

7:00 budíček

7:30 - 8:30 snídaně

9:00 - 11:00 velká hra

11:15 - 11:45 oficiální ukončení celé akce

11:45 balení a odjezd účastníků

Pro vzdálenější přespolňáky, kteří by nestíhali dorazit v sobotu veřejnou dopravou nabízíme možnost přespání v benešovské klubovně. V případě zájmu mne prosím kontaktujte na daja@skaut.cz.

Ke každé šestce prosím dodejte prosím i dva doprovody (může to být i rover či rangers 15+). Jeden bude zajišťovat doprovod své šestky na trati a druhého využijeme do realizačního týmu. Chtěli bychom, aby na každém z 8 stanovišť byla vždy kromě 2 domácích rozhodčích ještě třetí osoba z jiného střediska.

A co s sebou: oblečení vhodné na ven a na závod, skautský kroj (pokud nováček nemá, nic se neděje), skautský šátek, spacák, karimatka, stan (dle domluvy v rámci hlídky), teplé oblečení na spaní, hygienické potřeby, ešus, lžíce, hrneček, sobotní svačinu a oběd (první společné jídlo bude odpolední svačina)

Účastnický poplatek (startovné, stravné apod.) je předpokládán v maximální výši 340 Kč/osoba. Poplatek bude jako při posledním ročníku vybrán dodatečně přes střediska.

Stravování: Strava bude zajištěna pro všechny (tedy pro členy hlídek + 2 doprovody) od sobotní odpolední svačiny do nedělního obědového balíčku (sobotní večeře bude teplá). Pití (šťáva, teplý čaj) bude k dispozici po celý den.

Prosíme Vás o nahlášení případných stravovacích omezení do půlnoci 6. dubna, abychom byli schopni zajistit stravu pro všechny.

S jídlem je počítáno, jak již bylo zmíněno, pro přihlášené členy hlídek + 2 doprovody, pokud by chtěl dorazit někdo z Vašeho střediska navíc, budeme jen rádi a pokud se s námi bude chtít i najíst, prosíme rovněž o nahlášení do půlnoci 6. dubna

Pokud by Vás cokoliv dalšího zajímalo, neváhejte kontaktovat Dáju na emailu daja@skaut.cz.


Pro zobrazení přihlášených šestek se musíte přihlásit